Veelgestelde vragen / FAQ
- Hoe kan ik jullie bereiken? Via de contactpagina op onze website óf door een email te sturen naar tomosmopedparts@outlook.com
- De hoeveelheid onderdelen die ik wil bestellen zijn niet op voorraad, kan ik meer bestellen? Dat kan soms, zeker! Neem hierover even contact met ons op!
- Het product wat ik nodig heb is uitverkocht. Wanneer komt het weer op voorraad? Sommige producten zijn meestal snel weer op voorraad. Andere producten niet, of komen helemaal niet meer in het assortiment. Druk op 'Bericht mij wanneer beschikbaar' om een E-mail te krijgen wanneer het product weer op voorraad is! Zo kunt u dit snel bestellen. Of neem contact met ons op, wie weet kunnen wij snel iets voor u betekenen.
- Kan ik ook onderdelen afhalen? Op dit moment is het bij ons NIET mogelijk om uw onderdelen af te halen.
- Hoeveel kost het verzenden? Verzenden binnen Nederland kost €7,95 en is gratis vanaf €135. Naar het buitenland is afhankelijk van uw ordergrootte.
- Verzenden jullie ook naar.. ? Wij verzenden wereldwijd!
- Wanneer wordt mijn bestelling geleverd? Zodra wij uw betaling hebben ontvangen wordt het pakket zo snel mogelijk zorgvuldig ingepakt en verstuurd en gemiddeld tussen de 2 en 5 werkdagen geleverd. In enkele gevallen kan het wat langer duren. Verzendingen vinden in principe op Zaterdag en/of Zondag plaats en op Woensdag. Echter kan hier soms van af worden geweken.
- Met welke vervoerder verzenden jullie? Verzendingen laten wij voornamelijk verzorgen door PostNL. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen wordt het pakket zo snel mogelijk zorgvuldig ingepakt en verstuurd en gemiddeld tussen de 2 en 5 werkdagen geleverd. Verzendingen vinden in principe op Zaterdag en/of Zondag plaats en op Woensdag. Echter kan hier soms van af worden geweken.
- Ontvang ik ook een track en trace code? Zodra uw bestelling verzonden is ontvangt u een track en trace code per e-mail.
- Kan ik onderdelen bestellen die niet op voorraad zijn? Nee, het is bij ons niet mogelijk om onderdelen te bestellen die niet op voorraad zijn. Zo blijven we u snel van dienst.
- Kan ik mijn bestelling nog aanpassen? Het is niet mogelijk om uw bestelling aan te passen. Annuleren is soms wel mogelijk als uw bestelling nog niet verwerkt is.
- Kan ik onderdelen retour sturen? Dat kan, na overleg met ons, zeker! Echter nemen wij geen onderdelen retour die gebruikt, aangepast zijn of onder de olie zitten. Daarnaast accepteren wij geen retouren van gebruikte onderdelen, elektronische en tweedehands onderdelen. Je draagt zelf zorg en aansprakelijkheid voor de verzending en de verzendkosten. Als u door onze fout iets moet retourneren dragen wij zorg voor de retourkosten. Uw geld ontvangt u binnen 14 werkdagen terug.
- Hebben jullie een kortingscode? Op dit moment hebben wij geen kortingscodes. Indien wij deze hebben zullen we dit delen via Social Media.
- Waar zitten jullie gevestigd? Gieterijstraat 15, 8111ED Heeten, Nederland. Let op: Geen afhaal!
- Hebben jullie een KVK nummer? Uiteraard, KVK 93425708
- Hebben jullie een BTW ID? Uiteraard, BTW ID (VAT) NL005016481B06
- Reviseren jullie ook motorblokjes? Nee, hiervoor verwijzen we je graag door naar Barry's Repair Shop. Hij kan jouw motorblok weer perfect in orde maken. Zie https://www.barrysrepairshop.com/
- Kan ik het bedrag ook overmaken? Ja, dit is ook mogelijk.
- Kan ik ook met PayPal betalen? Ja, u kunt bij ons ook met PayPal betalen.
- Hebben jullie ook Google reviews? Ja, en wij waarderen ook jouw review! Je kunt een review schrijven via Google via deze link: https://tinyurl.com/5yhjryua